Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Taller amb els nenes i nenes de 5è i 6è de l'escola la Serreta"

Avatar: Tècnica de participació Tècnica de participació

Títol (Català)

  • -Taller amb els nenes i nenes de 5è i 6è de l'escola de la Serreta
  • +Taller amb els nenes i nenes de 5è i 6è de l'escola la Serreta

Descripció (Català)

  • -

    Volem que en aquest pocés els protagonistes també siguin les nenes i els nens d'Alella per això farem un taller a l'escola, saber què en pensen de la Festa Major i què coneixen.

    Què proposem?

    Es vol fer un taller presencial d’1h a l’aula de 5è o 6è ( en funció de la disponibilitat de temps), si fos el mateix dia seria ideal.


    Què volem fer en el taller?

    - Demanarem que ens facin un dibuix del cartell de la Festa Major ( FM) per tractar sobre la identitat de la Festa.

    - Utilitzar el recurs de fer el programa de 1 dia de la festa per tractar sobre els continguts/activitats.

    - Dividir el grup-classe en 4 grups petits, que 2 fessin el programa i 2 el cartell.

    - Fer un debat posterior sobre els diferents eixos de la diagnosi a partir dels cartells i programes.

    - Acabar amb les 3 paraules que més defineixen la FM per a tu

     

    Qui ho dinamitzarà?

    - Xarxa consultors i regidoria de participació.

     



  • +

    Volem que en aquest pocés els protagonistes també siguin les nenes i els nens d'Alella per això farem un taller a l'escola, saber què en pensen de la Festa Major i què coneixen.

    Què proposem?

    Es vol fer un taller presencial d’1h a l’aula de 5è o 6è ( en funció de la disponibilitat de temps), si fos el mateix dia seria ideal.


    Què volem fer en el taller?

    - Demanarem que ens facin un dibuix del cartell de la Festa Major ( FM) per tractar sobre la identitat de la Festa.

    - Utilitzar el recurs de fer el programa de 1 dia de la festa per tractar sobre els continguts/activitats.

    - Dividir el grup-classe en 4 grups petits, que 2 fessin el programa i 2 el cartell.

    - Fer un debat posterior sobre els diferents eixos de la diagnosi a partir dels cartells i programes.

    - Acabar amb les 3 paraules que més defineixen la FM per a tu

     

    Qui ho dinamitzarà?

    - Xarxa consultors i regidoria de participació.

     



Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir