Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "5.2 Potenciar el nou canal d’atenció ciutadana a través de missatgeria"

Avatar: Tècnica de participació Tècnica de participació

Data d'inici

  • +2021-01-01

Data de finalització

  • +2021-12-31

Progrés

  • +50.0

Títol (Català)

  • -Potenciar el nou canal d’atenció ciutadana a través de missatgeria
  • +5.2 Potenciar el nou canal d’atenció ciutadana a través de missatgeria

Descripció (Català)

  • +

    Continuar impulsant el nou canal d’atenció ciutadana a través de missatgeria, combinant l’atenció persona a persona amb bots que automatitzin les consultes i respostes. Així garantint l'obertura de l’organització municipal que garanteixin l’accés àgil a mesures i ajuts per part de la ciutadania.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir